Vážení zákazníci, změna otevírací doby kamenné prodejny od 6. - do 14. 5. 2024. Po 6. 5. 10, 30 - 14, 30, Út 7. 5. 10, 30 - 17, 30, St 8. 5. zavřeno, Čt 9. 5. zavřeno, Pá 10. 5. 10, 30 - 14, 30, Po 13. 5. zavřeno, Út 14. 5. 10, 30 - 17, 30. Všechny přijaté objednávky na e-shopu v tomto období budou zpracovány 15. 5. a expedovány 16. 5. 2024. Děkujeme za pochopení, Váš ACsport.cz

Reklamace

REKLAMACE

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

 

POSTUP REKLAMACE

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.acsport.cz, kontaktujte nás a dohodněte si způsob vrácení zboží. Zboží, které budete vracet zpět, musí být čisté, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu atd.) a s originálem dokladu o koupi. Náklady na přepravu zboží k dodavateli nese v plné výši zákazník. 

Zboží neposílejte v žádném případě na dobírku, nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení. 

Pro více informací nás můžete kontaktovat na 607028171 nebo emailem na info@acsport.cz.

Reklamované zboží posílejte na adresu: Běžecká speciálka - ACsport.cz, Gorkého 40, BRNO  602 00

 

Formulář REKLAMACE (klikni)

 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní. 

Peníze za zboží Vám budou vráceny převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží

Výtah z obchodních podmínek.