Letní otevírací doba kamenné prodejny od 1. 7. - 19. 8. 2022: PO ZAVŘENO, ÚT - ČT 13 - 17, PÁ ZAVŘENO. E-shop v provozu nepřetržitě, svozy přijatých objednávek budou expedovány 1x týdně, osobní odběry na prodejny v otevírací hodiny. Přejeme Vám krásné běžecké léto! Váš ACsport.cz

Reklamace

REKLAMACE

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

 

POSTUP REKLAMACE

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.acsport.cz, kontaktujte nás a dohodněte si způsob vrácení zboží. Zboží, které budete vracet zpět, musí být čisté, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu atd.) a s originálem dokladu o koupi. Náklady na přepravu zboží k dodavateli nese v plné výši zákazník. 

Zboží neposílejte v žádném případě na dobírku, nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení. 

Pro více informací nás můžete kontaktovat na 607028171 nebo emailem na info@acsport.cz.

Reklamované zboží posílejte na adresu: Běžecká speciálka - ACsport.cz, Gorkého 40, BRNO  602 00

 

Formulář REKLAMACE (klikni)

 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní. 

Peníze za zboží Vám budou vráceny převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží

Výtah z obchodních podmínek.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení